Nu har jag haft min nya lur en halv dag. Jag är främst imponerad över knuffet i luren och den skarpa skärmen med klara färger. När man la den bredvid Heron började jag fundera varför jag inte har fått synfel, den kändes plötsligt som en suddig gammal CRT-skärm i jämförelse med Optimus 2X.
Det är nästan så att man finner sig själv skrollandes i menyer, bara för att det flyter på så himla bra!
Launchern byttes ut snabbt mot Launcher Pro, vilket blev som natt och dag i prestanda mellan dom två. Standardlaunchern är det verkligen ingen vidare knuff i.
HMDI var riktigt ballt! Har litat lite Angry Birds, kikar på bilder och video via teven och det fungerade lika bra som man inbillat sig.
Den är precis som jag hoppats på, ett monster i jämförelse med min Hero och hittils alla andra nya mobiler jag testat. Äntligen en mobil man kan visa upp för sina iPhone-vänner utan att skämmas för laggiga menyer etc.
Det enda jag inte gillar är den korallblåa färgen på utgåenge pratbubblor i meddelanden. Den är verkligen hemskt! Jag är fullt överygad om att personen som valde färgen är gravt färgblind, eventuellt helt synskadad.
Det är mina första intryck iaf.

Hittils är jag sjukt nöjd med den! Nästan så att man blir avundsjuk på sig själv.
Click to expand...