http://www.samsungunpacked.com/flash/index.html
Klicka på Live stream
Ang Samsung Galaxy S2 måste jag säga att jag blev småsugen då jag har samsung i övrigt så jag kan använda Allshare istället för HDMI, frågan är hur bra det funkar med HD video men dom påstod ju att det funkade.. sen verkar idéerna med hubbarna rätt bra, om dom nu har samma material i alla länder

Dom påstår ju även en hel del intressant fakta där dom jämför med det som finns idag (läs O2X) och enligt Samsung så krossar dom.. quad core grafikchip? 18% mindre ström än dagens skärmar, Voice communication som verkligen funkar OOTB, bästa mobilkameran hittils (antar att dom INTE räknar arc), Enhanced Bass och 5.1-ljud, Bästa Prat och Standbytiden hittills gällande smartphone, "Dagens bästa IPS-skärmar har 25 ms respons, Super amoled har 0,01 ms!!".. Man får väl ta allt med en nypa salt men det låter verkligen intressant. Gillade extra mycket dubbeltap på meny-knappen för att få upp voice commands.
LG Står fortfarande först då den släpps först, samtidigt så kommer LG'n knappast ha 2.3 när Galaxyn släpps så valet är nu bra mycket svårare.
EDIT: Priset lär också va avgörande, kommer dom kunna matcha LG?
Click to expand...