Fick du en notifiering i telefonen eller hur fick du tag på den? På webben så hittar jag fortfarande bara den gamla versionen.
Jag hämtade på webben, hade avinstallerst den gamla pga problemen Sent from my Nexus One using Tapatalk
Det verkar vara en ny MD5 på filen på webben trots att versionsnummret och allt annat är lika så det talar väl för att de har uppdaterat något. Jag får dock fortfarande samma fel med att ringvolymen nollas tyvärr.
Ja, det krävs att man fått den innan det börjar att fungera. När man är aktiverad som användare så får man ett SMS efter att man installerat appen med en kod i. När man sen knappar in den koden i programmet så aktiveras det.
Aha fan jag har inte fått nån mail eller något sånt än, när ställde ni er i kön? Jag ställde mig i kön den 7 maj så jag kanske får snart hoppas jag
Jag anmälde mig till betan för länge sedan. Någonstans läste jag (ungefär runt den tiden du anmälde dig) att de släppte på 1500 nya användare varje dag och att de hade 40.000 i kö då. Om de uppgifterna stämmer så skulle jag gissa att du borde få din invite i början på nästa månad.
"We're happy to announce that we have already sent more than 25,000 invites to our Android beta. We will be sending many more in the coming days. We appreciate your patience." från Vibers facebook sida
Jag laddade ned senaste versionen, installerade och fick aktiveringskoden direkt efter installationen och efter att jag registrerat mitt telefonnummer. Däremot syns inte mina kontakter som har Viber för iPhone. Inte heller verkar det gå att sortera kontakterna efter efternamn som man kan i ordinarie adressbok.
Brukar ta ett tag innan kontakterna uppdateras av nån anledning... Själv så är jag inte så imponerad av viber än så länge, får hoppas att alla problem rättar till sig snart. Oerhört ostabil ljudkvalitet, högt/lågt, brus knaster och "tjut" ibland. Om det överhuvudtaget går att prata med varandra. Ibland är det också rätt kraftig delay på allt man säger. Sen att skärmen lyser under samtalet är ganska störigt och tär på det redan dåliga batteriet i de flesta smartphones. Men men, kanske fixar till sig som sagt, är ju bara beta.