Vilka abonnemang har ni valt för er HTC Desire?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av mushkin, 13 apr 2010.

1. desire.

desire. Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Men ååh, vill ju inte betala 150 spänn i månaden för 3 gig sen 100 får spotify, hell no!!!
    Får väl överföra låtar :(

2. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Jadå, bara man ser till att inte glömma ladda den när man kommer hem... efter en dag brukar jag har ca 30% kvar och då har jag ett bluetooth headset också... räkna med att telefonen drar ~10% per timme med 3g och bra täckning+spotify+bluetooth headset. detta är iaf mina uppskattningar och inte några vetenskapliga tester... men för mig fungerar det riktigt bra (bortsätt från att jag inte har 3g-täckning i min lägenhet... men där finns ju wlan...

3. Nth

Nth Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Jag kör med tele2 kompis student + mellanpaketet på surf (1GB datatrafik/mån) för 89, totalt 108 kr i fasta kostnader. Funderar på att byta ner mig till lilla surfpaketet för 29 kr då jag inte gått över 200 mb än... ligger iofs ganska nära så det känns lite osäkert.

Totalt blir det iaf:
    3000 fria sms/mms
    19 kr + 89 kr fasta kostnader
    1GB fri surf/mån (därefter sänks hastigheten)
    0 kr/min inom tele2

Jag ringer inte så mycket utan skickar mest sms/använder google talk så student-abonnemanget passar mig utmärkt. Att de flesta jag känner har tele2 hjälper ju också :-P

4. Johanboyboy

Johanboyboy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Tjena!

Om jag vill ha frisurf (10mb/s) och gratis sms och jag ringer kanske för max 50 spänn i månaden, var hittar jag det billigaste abonnemanget förutom hos 3?