Fråga: Vilka Bluetooth headset använder ni?

Diskussion i 'Galaxy Note 2 LTE' startad av Fjum, 25 nov 2012.

1. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 623
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Har ett mw1 sen säkert 14 månader tillbaka.

Det är bra, men inte perfekt.

På gym är det skönt med minneskort och slippa ha mobil kopplad. Bra display.

Men i ärlighetens namn, hade mw600 haft en fysisk klickbar knapp till volym hade jag nog hellre behållt det.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

2. droidhenke

droidhenke Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Funkar bra. Dock har jag installerat en Call confirm app eftersom vissa hävdar att svarsknappen och ringknappen som är samma knapp är lätt att aktivera av misstag.

Har dock inte haft några problem innan som efter Call confirm.

För att jämföra med mw600 så tror jag mw600 har bättre förstärkardel, men hs3000 har renare ljud iom AptX. Har båda två och föredrar hs3000. Dessutom har hs3000 1 normal + 2 st loudnesslägen vilket kan vara kul ibland :)

Föredrar knapparna också på hs3000 framför mw600 touchskräp. Men bara lite, för hs3000 knapparna är små och odistinkta i sin utformning.

3. no1daag

no1daag Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Kör mest med Sony MW600 som har bra ljud.
    Har även Jabra Halo II men där klipper ljuder annars ä de braljud men kör ofta med Halo kopplat med sladd till MW600 på jobbet för telefonsamtal

Har fått Halo utbytt men det hjälpte föga.

4. Bussmicke

Bussmicke Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hade Jabra Extreme 2 tror jag att det hette men den fångade upp bakgrunden För bra. Nu har jag Plantronics Voyager Legend HD och med den hör folk inte mycket av bakgrunden.
    Testade att låna tjejens Jabra och jag hör knappt vad folk säger i telefonen men radio, musik och andra ljud funkar bra. Undrar varför...

Bussmicke
    www.bussmicke.se

5. ohlinj

ohlinj Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag använder Sonys SBH20. Riktigt nöjd. Smidigt format och väldigt diskret tycker jag. Travligt pris dessutom :)

6. ste

ste Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Har också köpt Sonys SBH20 och är helnöjd. Fick ett bra ljud och ett litet snäpp högre volym.
    Har sen börjat använda det tillsammans med Monsters Isport Intensity och fått suveränt ljud och ännu mer volym. Kan tom få sänka volymen numera.

7. seppok

seppok Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag har haft Nokia BH-503 över fem år nu och tycker den är superbra på alla sätt!