Jo kan väl hålla med om att formen inte är den bästa, tycker musen är rätt liten men haft den i ca 1år och man vänjer sig
Detta inlägg är inte avsett som något köpråd utan bara ett kuriosa-inlägg om en rolig mus. Jag har en sån här: Den var ganska svår att få tag i då jag beställde den och det var flera år sedan. Där de flesta möss har ett scroll-hjul har i stället denna en liten "mini-joystick", ungefär som den typ av track-stick som en del laptops har i stället för trackpad. "Mitten-knappen" som de flesta möss har i scroll-hjulet sitter i stället vid tummen (den smala knappen som man ser på sidan). På den tid då jag köpte musen spelade jag en hel del Quake och liknande spel. Min tanke var då att jag skulle ha track-sticken till att manövrera framåt/bakåt samt strafea i sidled. Dock fungerade det där med strafe ingenting vidare, men för övrigt har jag varit nöjd med musen. m v h Henrik
QPAD 5K Helt OK. Lirar aldrig spel på PC. Vill bara ha en skön pålitlig mus. Denna ligger perfekt i min hand.
Har en razer deathadder numera grymt nöjd. Jag har haft logitech innan mest :-) Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Logitech performance MX och Apple Magic tracpad plus inbyggda musen på laptopen samt en inbyggd på Logitech t-bordet för htpc:n...alla används frekvent beroende på uppgifter och dator Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jag har nån billig från ace, fyra knappar och scroll, väldigt basic. Filmdatorn har ett Logitech K400 vilket är ett tangentbord med musplatta, sjukt smidigt i filmsoffan. Egentligen använder jag en mus från Logitechs MX 600-paket men mottagaren är paj och jag har inte orkat beställa en ny på E-bay. Visst spelar jag en del men jag är såpass dålig att det känns overkill att köpa en spelmus. Dom flesta spelen kör jag ändå med min 360-kontroll.
Haha ursäkta offtopic men så fort jag ser din avatar så tänker jag på det här: http://www.youtube.com/watch?v=Udd8y2MsNQc
Deathadder. Finns det något annat? Överlägsen sensor, minimal acceleration och precis lagom liftheight! Det ENDA jag ogillar är ett den inte är gummerad på samma sätt som toppen på sidorna.