Med tanke på priset för tele2 student så finns inga alternativ .. även om jag gillade att ha edgetäckning med telia å spara batteri..
Telia så klart. I mina trakter fungerar inte mycket annat. Klart Halebop går men det är ju som Telia. Har även jobbat med Telenor och de andra operatörerna inom deras nät (glocalnet) och skulle aldrig få för mig att skaffa annat. För även om Telia är dyrare så är de banne mig bäst :-)
Comviq/tele2 leder överlägset. Hittade appen "Sök operatör" Mycket bra om man ringer gratis inom sitt eget operatörsnät.
Kör just nu med Tele2 Just att de är rätt billiga med studentabonnemang är anledningen, sedan blir det ju ännu billigare om de flesta man känner också har tele2/comviq. Täckningen har jag inte problem med, i västerås så har de tom edge.
Kört med telenor kontant länge. Men skaffade ett abonnemang efter att jag köpte sgs2:an. Har idag Telia max 25 med extra surf. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tele2/Comviq har jag, dock funderar jag på att byta. Då jag blev väldigt sur på dom i kundtjänsten idag.