Haha, jag byter ifrån min trogna N95:a som egentligen måste vara den näst bästa dumbphone som finns. (tror bara N97 är bättre, iom dedikerat tangentbord + FMsändare) Men jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar efter den här telefonen...
Jag bestämde mig för att skaffa den när jag hörde ryktena om den i somras (då när det tom. ryktades om att den skulle ha 1280x720 upplösning) och har bara väntat ivrigt sedan dess... Jag trodde ju den skulle släppas i Februari, men tji fick jag. Jag tror jag surfat runt efter info om denna telefonen så gott som varenda dag det här året och jag har hindrat mig själv från att skaffa någon annan telefon i ren desperation av att bara vilja stilla mitt smartphone-begär, däribland iPhone 4, ZTE Blade och HTC Desire Z.
Har inte ägt någon smartphone ännu, men har lekt runt lite med några. Det verkar dock som jag inte kommer behöva ångra mig när jag väl fått SGS2:an, för ju mer man läser om den desto bättre den verkar! Det enda jag hittills blivit besviken över (bortsett från uteblivandet av 1280x720-skärmen

) är att det verkar som att gorillaglaset reflekterar en hel del ljus, men spela roll. Den ser ändå snyggare ut än iPhone 4 och i några månader kan vi som skaffar en SGS2 stoltsera med att ha den förmodligen mest överlägsna luren på marknaden!
Jag hoppas bara det blir snart, för de på
Tre sa idag till mig att de har preliminär release på den i slutet av Maj, vilket känns som en hel evighet bort!

Click to expand...