Vilket Abonemang ?

Discussion in 'Galaxy S' started by Hostis, Sep 27, 2010.

1. Marsman

Marsman Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Finns bara ett svar till detta inom Sverige, Telia!!!

Har haft alla andra under åren och tyvärr av det ena eller andra så har de trillat ner i soppkorgen!
    Har inte ångrat en sekund av att jag bytt till Telias nät!!! Telia har kvalité på deras produkt (mobilnät i detta fall) sen kan supportkön vara lång ibland fast man får alltid svar och nuförtiden kan man välja att bli uppringd istället för att sitta i kö och vänta MYCKET bra ;)

2. Dr.Byte

Dr.Byte Teen Droid Medlem

Operatör:
    Felia, Comviq, TRE
    Telefon:
    Galaxy S7 FLAT

MINA ENHETER

Operatör:
    Felia, Comviq, TRE
    Telefon:
    Galaxy S7 FLAT
    ROM:
    RenovateROM
    Info:
    Nova
    Telefon 2:
    CAT S69
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova
    Telefon 3:
    S5
    ROM:
    Cyanogen
    T2 suger (ursäkta uttrycket!) GIGANTISK ELEFANTB*LLE!!

Otroligt otrevlig kundtjänst, "hitta på avgifter", ändrar i avtal med ca: 50% högre faktura vid behov osv.

Även 3G som jag kör med skiter sig i tid å otid, har 1-1,3mb uppströms på 3G medans jag har en snitt fart neråt på mäktiga 10-20kb/sec, helt meningslöst oavsett inne i storstad, på landet eller i skogen bland tomtar och troll, har även testat stå 1 meter i FRÅN T2 3G mast, men inte ens det funkar.

Enda kundtjänst säger är att det är hos MIG felet ligger, fler laddar ner än upp, och den klassiska frågan, "har du startat om telefonen?", så less på dom.

Enda orsaken till att jag har T2 är mina vänner, men jag överväger starkt att byta till Telia, jag tar hellre dyrare avgifter än detta "Bara Generera Vinst Bolag A la Wallenberg", för bevisligen kan man ha så usel funktion som helst utan några krav på funktion.

Telia it is, ska bara hitta nån cool tele att köpa till abonemanget :D

Last edited: Sep 28, 2010