Vill ha större ikoner/widgets

Diskussion i 'Xperia X8' startad av issa.83, 30 jun 2011.

1. issa.83

issa.83 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har sökt här och på hela forumet men lyckas inte hitta nåt.

Jag skulle vilja få större ikoner/widgets på mina homescreens (eftersom det ändå bara får plats en enda ikon/widget per homescreen på original-launchern till X8. Går det?

Jag har provat att byta launcher men gillar trots allt originalet bäst(gillar de små "hörnen")

Har även provat desktop VisualixeR och visst blir ikonerna större- men suddiga... och dessutom verkar det inte fungera alls på vissa appar(som tex appar som samlar flera genvägar eller appar under en widget)

2. Swesnow

Swesnow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Det låter lite som om du ställer en omöjlig fråga. Självklart blir ikonerna pixligare när man förstorar dem. Desktop visulizer kan vara ett bra val om du väljer att trots allt förstora dem.

3. Larss00n80

Larss00n80 Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    186

MINA ENHETER

Du får väl helt enkelt förstora ikonerna i PS eller dylikt...

~Larss00n80~

4. issa.83

issa.83 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

oki...hmmm... jag önskar bara att widgetarna och apparna man lägger upp på homescreen inte blev så förbaskat små.... :( som sagt, om man nu bara kan ha en enda app/widget på varje homescreen (förutom de 4 hörnena)så kunde man väk åtminstonde få förstora dom så man slipper kisa för att se dom:(

5. Larss00n80

Larss00n80 Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    186

MINA ENHETER

DEt är inte möjligt på något annat sätt än med desktop Viz, ändra upplösning i PS eller dyl, eller att du byter launcher!

~Larss00n80~