Börjar bli allt mer frustrerad på Vimlas hantering av forumet. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk i deras forum, men när Vimlas egen betalda personal aldrig svarar i forumet - varför ska jag hjälpa folk där då? T.ex. har man fått väldigt mycket frågor om hur det går med byte av betalpartner sedan i januari, det hade räckt om man skrivit en uppdatering någon gång i månaden för att hålla folk nöjda, inte ens det orkar man göra längre. Vet inte vem det är på Vimla som tycker det är en bra idé att ignorera alla som ställer frågor om byte av betalpartner och datasimkort.
Tyvärr är det inte första gången vi har blivit ignorerade av Vimlas personal i forumet, det har hänt flera gånger. Tycker nästan att det är oförskämt av Vimla att ignorera kunder på det här sättet. Det som brukar hända när allt fler börjar klaga är att Vimla skriver en längre uppdatering, sedan slutar man svara i några månader. Sedan återupprepar sig allting. Tänkte dra ner på min aktivitet i deras forum tills Vimla börjar bry sig igen.
Last edited by a moderator: 30 mar 2018