Tackar. Kan man byta ikoner på skrivbordet i launcher pro eller måste jag ha något annat program? Kan inte finna det alla fall.
Man tackar. Sjukt många snygga homescreens i denna tråd, men jag har gett upp att designa något och går in för funktionalitet med.
*ADWLauncher EX: ADWLauncher EX *Honeycomb: Honeycomb ADW Theme *Klocka/Datum/Batteri: Minimalistic Tex *Bakgrund: Android graffiti
Hur ändrar man färg osv på rullgardinen? Skulle vilja ha något liknande fast med vitt. Här kommer min, Tiden är lite konstig på låsskärmen då jag var tvungen att klippa o klistra lite Och valde att inte ta med den vänstra skärmen då den bara innehåller min kalender. AdwLauncher EX Widgetlocker Minimalistic Text Token ikoner SimiClock widget Väggpapper för låsskärm Väggpapper för hemskärm Det var nog allt tror jag, tack för mig!
Rätt standard. Screen 1: Fancy widget för klocka och väder HD Suave för ikoner TallMin i launcher bar Launcher pro som laucher Screen 2: Widgetzoid för strömkontroll Data Counter widget och 3g watchdog Simifolder för folders Notification bar: Battery indicator, juice defender och 3g watchdog Funderar på att byta från stock rom till Swedish Spring men vet inte riktigt om jag orkar.
Lockscreen Sida 1 Sida 2 (Homescreen) - Widgets: OneSeven BattStatt Sida 3 - Widgets: Smooth Calendar (Letar efter något bättre) Stock Power Control WinAmp Sida 4 - Bakgrund Övrigt Rom: Swedish Spring RLS5 Tema: MNML
Vänster hemskärm: Inget särskilt här, bara LauncherPros kalender. Hemskärmen: Bara Beautiful Widgets lilla väderwidget. Höger hemskärm: PowerAmps lilla widget med Album art (kanske skulle ta ett skott där man såg ett omslag, ehm) Vänster dock: Dom spelen jag oftast spelar, eller rättare sagt; dom jag oftast spelar när jag har bara nån eller några minuter att slå ihjäl. Höger dock: Uppenbarligen dom program jag vill ha lite snabbare tillgång till. Låsskärmen: Inget alls egentligen. Cyanogen Mod 7s roterande upplåsning med genväg till GO Sms och musikspelarkontroller. Bakgrunden för den som vill ha den. Jag har hittat den via Zedge. Temat är Androidian som följer med CM7 och jag har bara gjort mindre inställningar. Som synes så gillar jag att ha rena hemskärmar med så få och praktiska saker som möjligt. Mitt Windows ser ungefär likadant ut; inga genvägar på skrivbordet utan allt i snabbstartsfältet.