Ja, fast glöm bara inte att inte installera den lömska uppdateringen KB971033 Den upptäcker ditt falska windows.
Gud vad skönt med moderatorer som fattar! Sweclockers moderatorer är fixerade på att ta bort alla trådar med ordet "pirat" i dem.
WGA-verktyget är till för att förhindra piratkopior. Det löser dina problem om du har en äkta licens med Windows möjligen. F.ö. så får ni vända er till andra forum om ni ska diskutera lösningar att kringå WGA.
Alltså, ME är ju bäst. Det ska du ju installera. Nä, men som många andra sagt. W7 om din burk klarar det, annars XP. Det finns inga genvägar till ett stabilt windows..
Att komma runt WGA är inget svårt, man får bara leta .. på rätt ställen.. Men det är oftast så att man äger någon skarp licens. Jag äger två XP och W7 xD
Jag håller med M1ntos. Jag har inget emot att ni diskuterar piratkopiering etc, men diskussioner om hur man t.ex crackar Windows eller vart man laddar hem Windows är ju en annan femma då det bryter mot svensk lag.
Diskuterar man piratkopiering handlar det oftast om warez/hur man gör x etc, det ska givetvis bort ifall det ska vara ett lagligt forum. Tror dock att han menade detta, och inte bara allmän piratkopiering.