Säljes: Vit plomberad Samsung Galaxy SIII, olåst

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Hellscreamer, 29 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. euro35

euro35 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

precis, allt är begagnat i samma stund som nallen köps. varför ska jag ta osäkerheten att köpa från privatperson istället för butik till samma pris? Om inte telefonen har kommit till sve kan möjligen ett högre pris vara motiverat

2. Hellscreamer

Hellscreamer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Aa visst ska du ha den då? dom fanns i vissa butiker men är slut överallt, vet inte exakt när de flesta butikerna får in de blåa men de var väldigt begränsade. eller vet du några butiker som har de blåa i lager? jag vet bara dom med de vita i lagret.

Säljer min blåa för 6300 det är väll ett klipp.. Betalade 6499kr för den + Skärmskydd 199kr dom la på den vid affärn.

Kanske överdrev lite med 7000kr men iaf visst blåa kommer att finnas i dom flesta butikerna snart men ju nu nej.

Last edited: 3 jun 2012
  3. dannyh

dannyh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Enig i den tendens playstation uppmärksammar. På senare tid är det många wannabe-klippare som söker kränga grejer till överpris och blir ledsna i ögat när det bjuds under dessa absurda prisnivåer. Det hela förefaller mej mkt opassande swedroid.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

4. tekken

tekken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    249
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

Är du arg? Herregud småsnorisar som skiter i reglerna. En regel är en regel och är inte till för att brytas. Och jag pekade aldrig ut någon. Däremot något jag tycker är lågt är att påpeka att ett pris är för högt och i detta fallet hade han inte ens ÖPPNAT den.

Precis vaknat men såg att någon gjort ett exempel vid en bilförsäljning? Så i detta fallet bogserade han alltså hem bilen i bilens egna garage som ej kommer skada den någonting. Trots att han redan betalat mer för den, och nej den är inte begagnad eftersom han inte använt den, ska han alltså få betala hela 1000kr mer för den? Då syftar jag på snubben som försöker ge 4600kronor för en OANVÄND produkt.

Tyck vad du/ni vill, men enligt mig är det jävligt fult att pruta här i tråden. Dessutom är det ett regelbrott på forumet, så därför kan man göra det i PM.

I rest my case.
    Mvh

5. stayfrosty

stayfrosty Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jag håller förvisso med om att man ska ge fan i att hacka på prissättning och att det är mot reglerna, men det är inte mot reglerna att lägga andra bud än det som står i TS, bara att lägga skambud.

Är man inte villig att ge i närheten av det pris säljaren vill ha är det väl bara att skita i annonsen.

Hellscreamer gillar detta.
  6. dannyh

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Småsnorisar? Ser inte vad det har med saken att göra. Ditt låga inlägg dock, menar jag påstår saker som inte finns täckning för. Och bitvis är du själv på nivå med högstadiekillar.
    Nånting (menar förstås jag) är nytt när det köps i butik där du även är fullt fri att välja precis vad som önskas. Har någon köpt det först och i egenskap av privatperson säljer det vidare, ja då är det begagnat.

Med RAY via tapatalk

7. euro35

euro35 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vem fan som helst får pruta, sucker!!!!!!!!!!!

8. euro35

euro35 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Säjare vill alltid ha för mycket o köpare bjuder för lite. Ligger i sakens natur!!!

9. baxee

baxee Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

Är inte så insatt i detta men han har väl lagt ut ett pris på 6300 vad jag ser?
    Varför sitter ni och spammar sönder hans tråd för ni har olika åsikter?
    Den är oanvänd, inte använd. Sen om det är från en firma eller inte, den är fortf inte begagnad.

10. tekken

tekken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    249
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

http://sv.wiktionary.org/wiki/begagnad

I rest my case.

11. dannyh

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Med ett wikicitat? Ostabilt.

Med RAY via tapatalk

12. Millwad

Millwad Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 070
    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

MINA ENHETER

Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G
    Jag håller med om att skambuden här kan bli i överflöd till och från, har själv upplevt det.

Fast Hellscreamer lever faktiskt i sin egna värld, han önskade tidigare att få 650 kr mer för sin S3:a än vad den kostar i butik.

Spelar ju för tusan ingen roll vad han köpte den för, det som spelar roll är hur mycket den kostar som ny för tillfället...

13. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 132
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Varför han hade 650 extra på priset var ju bara ett försök och tjäna extra pengar på nån som ville ha en blå SGS3 väldigt gärna. Och det var egentligen inga 650 plus. Priset han hade var väl 7000 kr och telefonen kostade 6500 kr plus att han hade ett Copter skydd för 200 kr med på köpet. Så 300 plus.

14. Hellscreamer

Hellscreamer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Pruta hit och pruta dit, dom slösade bara sin tid. Jag satte ett pris och jag strävade att få den såld till det priset och jag fick det sålt till långt över det som bjöds här.

Dannyh inte alla delar din åsikt, du kanske tycker så men jag håller inte med.

Visst har inte förbjudet budgiving men som andra skrivit så borde ni ge jävligt fan i att hacka på det priset jag lagt, det är jag som är TS och det var min mobil. Jag satte ett pris och tolererar inte att andra ska skriva till mig att den inte är värt det priset jag lagt, om så så skit i att skriva i huvudtaget i min tråd! Jag tycker bara det är jävligt omoget.
    Och snälla sluta skriva så
    j*vla mycket OT i min tråd + så är varan redan sålt och det håller endå på för fullt här..

15. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Urspårad tråd.
    *Låst*

Trådstatus: