Jag skulle vilja påstå att det är tre saker som sticker ut i jämförelse med familjens Xiaomi Ultra lurar. Det är, skärpan, detaljrikedomen, och inställningsmöjligheterna! I vissa YouTube tester ser jag att några tycker att Vivo och Zeiss grundinställning överproducerar när det gäller dom två först nämnda egenskaperna. Personligen gillar jag det som fan!!! Men det är ju mkt personlig smak och tyckande. Finns ju massor av filter och inställningsmöjligheter att välja på om man önskar att laborerar med bild kvaliten.
Vad det gäller shutter lag, så finns det en fotoutställning som dom kallar "rörelsefoto". Testade den funktionen nu på morgonen för första gången, och den är helt brutal!! Verkar inte spela någon roll hur fort objektet rör sig, det blir knivskarpa bilder hur oavsett

Finns två lägen, livefoto (för man skjuter en bild i taget) och vanlig std inställning, där man håller ner knappen och tar en lång bildserie i följd. Där ska det också gå att ställa in så att kameran själv plockat ut dom bilder av bäst kvalite åt dig. (Men så långt har jag inte kommit ännu) Video funktionen har jag bara testat i all hast. Men den verkar vara riktigt vass både i dag och kvällsljus. Det jag direkt kan säga, är att bildstabiliseringen är betydligt bättre än den som Xiaomi har erbjudit. Nää, jag tycker överlag att den här mobilen är riktigt trevlig och gedigen. Klart värt priset i mitt tycke!
Click to expand...