Hur håller du mobilen under tiden då? Har du ngt stativ eller menar du att du inte får mjölksyra efter någon timmes hållande?
Kan inte låta bli att fundera över hur man blir så ivrig på att få en android-version av voddler innan det ens är lanserat på riktigt. Som sagt, så skulle jag själv helst se att det som finns blir bättre först, och jag tror att det finns väldigt många som skulle vara glada bara de fick betatesta det voddler som finns nu. Jag antar att du också är en av dem, alt att du jobbar för voddler...
Hehehe! Kunde inte låta bli.. "Försök att få det som varit gammalt å fungera först!" http://www.youtube.com/watch?v=4jCeRVPkYNw
Den nya Voddlerklienten bygger väl på Adobe Air? Android väntas ju få stöd för detta i september månad, så det vore nog inte alls vidare jobbigt för Voddler-gänget att få detta i rullning då. Vad som skulle krävas vore en mobilanpassad version, sedan borde det fungera oavsett telefon så länge Air-stödet finns där.
Det använder Air tillsammans med en egen client som cachear och streamar vidare filmen du kollar på. Voddler finns inte ens som linuxklient i dagsläget, och när jag har frågat om detta så har jag fått svaret att något sådant inte är på gång heller. Jag tror därför att en Androidversion inte ligger nära till hands heller.
Jag skulle å andra sidan inte bli det minsta förvånad om en Android-klient anländer före en Linux-klient.