Problem: WiFi funkar inte

Discussion in 'Galaxy S2 - Allmänt' started by sansiro, Jul 29, 2011.

1. EJT

EJT Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

haft ett liknande fel med bredbandsbolagets router, felet var att lösenordet var fel, men fick inga felmedelanden om att lösenordet var fel. Så kolla att du har fyllt i rätt lösenord och inte förväxlat 0 och O.

Last edited: Jul 31, 2011
  2. sansiro

sansiro Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Funka inte ge den statisk ip i routern. Varje gång ska sparas så krascha sidan.
    SGS2 funkar helt enkelt inte med min router. Jag ger upp. Köpa ny och problemet är löst förhoppningsvis.

3. sansiro

MINA ENHETER

Är inte det felet. Har försökt byta lösen, och även att köra utan lösenord.

4. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Kasta BBB skiten å köp en eftermarknads router av bra kvalitet. Rekommendera dig läsa lite reviews på nätet först innan köp. Vissa Routrar gör att SGS2 förbrukar mer ström än behövligt. Så se upp med de. De finns också vissa routrar som presterar extra bra med just SGS2. Jag orkar inte göra denna research för dig men jag har läst flera trådar som berör detta ämne. Så sökrunt å kolla innan du köper så du verkligen blir nöjd.

sansiro likes this.
  5. sansiro

MINA ENHETER

Jaha. Precis innan jag skulle till bilen för att köpa ny router idag så tänkte jag testa wifi en sista gång. Så sjukt men nu funkar den. Har inte lekt med inställningarna eller något sen senast och jag har kollat wifi varje dag utan att det funkat. Den tappar signalen en gång fast jag satt ner 2m framför routern men annars verkar den funka fint.

OOO Happy Day!!