Tyvärr är HTC sjösniglar när det gäller updates, information, problem liknande detta såklart dem är medvetna om vi säger t.ex 200personer har problemet så ska dem direkt göra en eskalation till deras eskalationteam. Min sensation skickades till deltaservice pga överhettning typ som man kunde steka ägg på den. Skickade in den på egen hand, mainboard byttes ut det varade väl i två dagar problemen kom tillbaka och även ett nytt problem telefonen var kokhet vid laddning och telefonen användes inte inga appar igång osv. Jag ringde till HTC fick prata med en hög chef och meddelade att hon skulle ringa tillbaka samma dag och fick en s.k "utbytesenhet" vilket är en ny telefon med serie och imei lappen bakom batteriet har flyttats över, detta kallas även för SWAP. Ring till HTC kräv att prata med högre chefer och berätta problemet/problemen och kräv en utbytesenhet. Min utbytesenhet kom i fel färg fick en svart/brun/grå sensation och hade en vit/silvrig och den färgen inte fanns men nu ska jag skicka in den igen för att få den i rätt färg? Den vita sensation modellen tillverkades inte längre undra hur det kom fram en nu helt plötsligt? Och min första utbytesenhet som jag har nu (har inte skickat in denna pga att få en ny i rätt färg) så har jag faktiskt inte haft problemen. Visst nån enstaka gång säkert men inget mer än det. Lycka till och ställ HTC mot väggen. 
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Last edited by a moderator: 20 apr 2013