[Wifog] Diskussionstråden

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av 6150, 4 dec 2013.

Taggar:
  1. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    De verkar ha slutat att ha svara på mina mail till supporten...

    Jag anses väl jobbig...

    Mina frågor till dem är, varför jag FORTFARANDE inte kan ändra preferensfrågorna, oavsett vilken browser jag testar med så funkar det inte.

    Jag frågar även varför de inte kan fixa enkäterna i appen, Android, det blir som en död länk när jag klickar.

    Barnsjukdomar i all ära, men de fyller två år i december och de är inte nya längre, min åsikt.

    Sen är jag oerhört besviken på dem att de inte fixar dessa script, om de nu vill överleva, det finns ett som har funnits i ett par veckor nu, som WiFog förnekar att det skulle funka, men för mig fungerade det senast i morse. Jag kan se på 6 eller om det är 8, filmer samtidigt i mobilen. Vad säger annonsörerna om att WiFog skiter i dessa...

    Jag förstår inte hur de tänker, de får alla möjliga tips och massa feedback från oss kunder som de bara ignorerar...
     
  2. RickyRickSwe

    RickyRickSwe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2015
    Inlägg:
    220
    Mottagna gillanden:
    228

    MINA ENHETER


    Det är dödsrosslingar.....tack o lov! Åt skogen med dom!
     
    Nicole gillar detta.
  3. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Ja, det finns ju ändå inga filmer att titta på och de överlever ju inte utan att vi kan fylla på...

    Eller är det en taktik för att få kunderna att betala med pengar och inte poäng...?
     
    RickyRickSwe gillar detta.
  4. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 813
    Mottagna gillanden:
    1 263

    MINA ENHETER

    Under oktober månad har jag upparbetat 12753 + 12844 + 11182 poäng på mina tre kort. Var enda dag onder oktober har jag fått ca 300 poäng per kort, det motsvarar ungefär 100x3=300 filmer per dygn. Visst finns det filmer.

    I mina potter ingår också en startpott på ca. 1500 poäng samt totalt 21 enkäter. Jag har nu poäng långt inn i mitt nästa liv, ska överlämna två av mina lurar/SIM kort till mina barnbarn nästa månad, och lära dom hur man underhåller potten, enligt deras förbrukning. Hoppas WIFOG "lasts forever"!

    2015-11-01  Status.jpg
     
    bernard gillar detta.
  5. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Intervju med Peter Håkansson.

     
    geobjork gillar detta.
  6. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Är det nån som lyckats med att få enkät eller titta på reklamfilmer? Är de funktionerna avstängda? Håller Wifog på att lägga ner?
    Enkäter har aldrig fungerat för vår familj och nu verkar reklamfilmer lagt av också. Inte en film på en vecka, för nån av oss i familjen.
    Är detta ett sätt att försöka tvinga kunderna att köpa trafik?
     
  7. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Det låter som han totalt saknar kontakt med verkligheten vad gäller deras funktioner och även kunderna.

    Det var ju däremot ett högklassigt "politikersvammel".
     
    RickyRickSwe och Nicole gillar detta.
  8. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Mina tankar om detta...

    [​IMG]
     
  9. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Tror jag fått 3 enkäter i veckan som var och reklamen tar ofta slut vid 7 på morgonen, folk diskuterar i olika trådar att de sitter uppe på nätterna och tankar reklam...

    Verkar vara ett heltidsarbete plus det ger mig sektvibbar...
     
    cavveman, RickyRickSwe och inact_0025 gillar detta.
  10. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Vi har gjort enstaka tester på nätterna också, men det är stopp även då. Det hela har blivit löjligt nu. Vi har testat, efter försämringarna, en månad nu, och det funkar ju inte. Vi tömmer korten och porterar sen. Det var verkligen en kul idé, men de har inte lyckats genomföra den.
     
  11. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Kan bara hålla med...

    Jag samlade på mig massa poäng innan de gjorde om så jag klarar mig i några år utan att fylla på, tror dock inte att WiFog lever så länge [emoji16]

    Samma här, ska göra slut på det och sen klippa kortet, mitt huvudnummer är redan hos stabila Telia, där jag kan ringa inifrån Ica och Willy's tom [emoji111] [emoji1]
     
    inact_0025 gillar detta.
  12. tontmobil

    tontmobil Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2011
    Inlägg:
    1 602
    Mottagna gillanden:
    474
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 Edge

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Jag kan titta på de om några timmar
     
  13. RickyRickSwe

    RickyRickSwe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2015
    Inlägg:
    220
    Mottagna gillanden:
    228

    MINA ENHETER

    Det är som jag brukar säga: En telefon skall vara en tillgång i ens liv och inte en belastning.....
     
    inact_0025 och Nicole gillar detta.
  14. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 813
    Mottagna gillanden:
    1 263

    MINA ENHETER

    Han värkar vara en rätt så sympatisk mann som uttalar sig i balanserade ordalag om WIFOGs framtidiga mål med sitt unika koncept.

    Honnör och tummen upp för WIFOG som hela tiden jobbar med att utväckla en ekonomskt bärktaftig affärsmodell så vi som inte är bittra och inneslutna får behålla ett konfortabelt och funktionellt mobilabonnemang, lääänge.
     
  15. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 322
    Mottagna gillanden:
    1 547
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro, Sony Xperia XZ1C
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Fast det handlar i mitt fall, inte om att jag är bitter, jag är livrädd att något ska hända och jag inte kan ringa

    Mamma har åkt in och ut på sjukhus akut i tio år, senast för några månader sedan, och JUST DEN DAGEN som jag behövde ambulans låg deras samtal nere, jag fick alltså ta en ANNAN telefon för att ringa, och NEJ, det gick inte att ringa 112 fast man ska kunna göra det.

    DEN rädslan och paniken kan jag vara utan, en telefon kan vara livsavgörande och man (jag iaf) MÅSTE kunna lita på att det funkar.

    Är detta svårt att förstå?

    Jag betalar gärna då jag VET att det funkar när något händer och DET kan jag inte säga om WiFog, deras support och allt runt omkring dem är under all kritik!
     
  16. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 813
    Mottagna gillanden:
    1 263

    MINA ENHETER

    Men är det WIFOGs fel att du inte kan ringa 112? Som jag förstår det så kan du ringa 112 båda utan täckning för din operatör, och även utan SIMkort i luren.
    http://www.dinsakerhet.se/vid-olycka/larma/
    http://www.vk.se/675686/sa-ringer-du-nodsamtal-utan-tackning
    http://brandfritt.se/ring-112-utan-simkort-i-telefonen/

    "Bitter" refererar till en liten (mycket liten) grupp som håller på med samma samma samma argumentering, igen och igen, under en lång period. Varför inte lägga WIFOG bakom sig och gå vidare i livet istället för att göra sitt eget liv surt med en ickefungerande operatör?
     
  17. RickyRickSwe

    RickyRickSwe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2015
    Inlägg:
    220
    Mottagna gillanden:
    228

    MINA ENHETER

    Sen finns det även, en ännu mindre grupp, som argumenterar FÖR skiten.....
     
    Sweden2, Nicole och RNB gillar detta.
  18. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 813
    Mottagna gillanden:
    1 263

    MINA ENHETER

    Nej den gruppen är inte så liten, per i dag ungefär 55 000 pers. Huvudargumentet är att de fortsätter använda WIFOG utan att försura sina egna liv med en ickefungerande operatör, eller "skiten....." som du kallar det.
     
  19. RickyRickSwe

    RickyRickSwe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2015
    Inlägg:
    220
    Mottagna gillanden:
    228

    MINA ENHETER

    Tror du verkligen på detta själv? Enligt min åsikt är det en vanföreställning bortom allt jag upplevt. Men visa mig gärna registret över de 55k medlemmarna som argumenterar FÖR skräpet, så tror jag dig.....
     
    Nicole gillar detta.
  20. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 813
    Mottagna gillanden:
    1 263

    MINA ENHETER

    Flashback är nog rätta forumet om man vill fortsätta denna diskution, där blir man inte utsparkat.