Detta är så fult...
Den 15 oktober blev mitt nummer porterat till
Hallon, den 17 oktober skickade WIFOG/SSTNET ut ett kort till mig.
Jag ifrågasätter det och då svarar de mig att de skickar ut till alla för att man inte ska stå utan abonnemang när de stänger...
Jag har ju alltså redan då porterat och har inget abonnemang eller kort kvar hos SSTNET.
Supporten verkar rycka på axlarna och skriver att jag bara kan kasta det när det kommer... Inte en tanke på miljön...
Dessutom har deras extrakort kostat under alla år, men nu helt plötsligt finns det ekonomi att skicka ut nya kort...
Jag kan tycka att de borde ha kollat upp vilka som är aktiva kunder, som inte har porterat sina kort eller avslutat sina konton, för jag då som har porterat ska absolut inte ha någonting ifrån dem.
Jag tycker att det här är enormt ful marknadsföring, jag kan stå emot det här och blir bara förbannad, men jag tänker på att det kanske finns äldre människor som är kunder som går på det här och sedan blir lurade...
Dessutom har jag haft en dialog med supporten ganska länge och ifrågasatt vad som händer om jag inte aktivt gör något val, då jag hade tänkt att använda det sista jag hade kvar hos WIFOG, och sedan bara strunta i att portera det numret utan bara låta det gå i graven.
Supporten har då svarat att det händer ingenting, utan kortet bara dör, vilket inte stämmer nu, det här företaget ändrar sig hela tiden och man vet inte från den ena timmen till den andra vad det är som stämmer.
Ett bolag med enormt fula metoder, och inte har några klara svar om vad som verkligen gäller.
Click to expand...