Windows Phone 7?

Diskussion i 'Windows, datortillbehör & komponenter' startad av MeemSenco, 23 feb 2012.

1. holck

holck Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    513
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    Shit vad det tjafsas. Låt varandra ha en åsikt och acceptera den.
    Oavsett om den är rätt eller ej.

Ödmjukhet borde finnas som app i appbutikerna.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

2. youknow

youknow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S9+
    Tycker faktiskt AVR4000 har rätt i många av sina argument. Android slår WP7 på de flest punkter utan just "smidigheten", "laggfriheten" och "mindre krångel". Men tycker att han underskattar hur viktiga dessa punkter är. Antar att jag är en av de "enkelare användare" han skriver om.

Har en WP7 just nu och är väldigt nöjd med den,kommer dock antagligen gå tillbaka till android vid nästa byte eftersom jag saknar att pilla med hemskärmar och romar. Visst min android strulade också men tycker faktiskt det blir lite tråkigt när man inte kan anpassa speciellt mycket.
    Men detta hindrar inte mig från att rekommendera WP7 till mina vänner eftersom WP7 ändå är ett väldigt bra OS.
    Detta var bara min tankar om ämnet.

3. Galaxy44

Galaxy44 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

tapatalk ;)

4. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Aha!

Inte Tapatalk men en annan app, som dessutom är gratis, som fungerar på samma sätt. Samma upplägg. Tapatalk behövs inte.

5. scanie

scanie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Men är det inte skönt att ha en telefon som alltid fungerar. Att slippa komma på kl 09:30 att ditt alarm inte gick igång kl 7 eller att telefonen har dött under natten för att ROM'en du installerade under kvällen innan var ostabil? Det är ju självförvållat helt klart, men det måste ändå vara skönt med driftsäkerheten.

Det är faktiskt den största anledningen till att jag byter, att jag inte längre har möjligheten att (eller behöver) flasha custom ROM's. Jag har till och med funderat på att gå tillbaka till min iPhone 4 som jag fick på min förra arbetsplats men jag behöver en bra GPS i mitt nuvarande jobb. Är inte sugen på att betala för det när det finns gratis i Android.

Men allt detta är ju subjektivt såklart, om det är viktigt för en att kunna ändra utseendet mycket så är ju varken WP eller iOS rätt OS.

6. youknow

youknow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S9+
    Jo wp7 är ju helt klart stabilare. Ett bra alternativ jag funderat över är att köra på wp i mobilen men köpa en android platta där jag kan mecka lite mer. Känns som om man kan få ut det bästa ur båda operativen då.

7. Galaxy44

Galaxy44 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

det bästa vore ju om kan köper en begangnad HD2. Om man Rootar den så kan man köra både WP7 och Android.