GAnska roligt spel faktiskt, men jag körde Mafia Wars på facebook lite mycker så har tröttnat ganska ordentligt på den här typen av spel, hur som helst ska jag göra ett försök. Nu är jag level 10 2DPBWV
skall enligt ryckte finnas till iPhone Jag har hoppat på folk som har galet med saker.... rekordet var 400 bunkrar & 80 m80 stiletto plus massa andra saker och han var lvl 16 tror jag det var, luktar skummt tycker jag /B
Jag tror det är folk som har byggt massa pengainbringande byggnader och sen låtit pengarna rulla in utan att levla upp genom missions och battles.
Jag undrar en sak, det med antalet enheter som är med i attack/försvar. Vad är då meningen med att ha 40 soldater om typ bara 6 kan användas i en fight? Då gäller det väl bara att ha några få dyra eller har jag missat nåt?
falkinski, du kan använda 6 enheter plus 6 per allierad du har. Dina allierade bistår dock inte med enheter utan du får stå för dom själv.
Nice spel. Gjorde en kopp kaffe och laddade ner spelet, nu är kaffet odrucket och kallt. :/ Kod: 6WWTE9