Grattis du kan beställa efter produkter på som då företaget importerar efter begäran och gamla motorolamobiler som ligger kvar i lager eftersom produkter oftast inte kastas av småföretag
Typ RAZR
Att ni inte inser att om en produkt
INTE har en generalagent som marknadsför den i landet säljs den officiellt inte av tillverkaren i landet.
Exakt det som är fallet med motorola och alla sitter och hoppar upp och ner efter atrix och tror att
komplett eller någon annan större butik ska börja sälja en atrix
Nej kommer inte hända förrän motorola har en generalagent i sverige som sköter distrubitionen i landet
Att mobil skriver ett rykte bekräftar ingenting
När ett pressmeddelande kommer att Lars-Gunnar 37 och hans företag är ny generalagent för motorola i norden och atrix inte längre är orange och AT&T exklusiv kan ni börja vänta er det.
Innan är det så att de få motorolaprodukter som är listade på prisjakt i lager just nu är importerade av företagen just som en privatimport skulle vara för oss
Får ni inte in det i skallen förtjänar ni en dumfan kommentar här och där
Forum diskuterar man på och ger källor, Alla argument bygger på källor
Och lösa rykten ger en inte mycket då det finns källor som säger emot det eller hur?
Eller skulle det funka att jag sa att jag legat med alla filmstjärnor än fast jag inte har några bevis och ni däremot har bevis för att jag inte har det
Kort sagt, Argumenterar man som en idiot och bara säger att det är så utan källor blir man behandlad som en idiot
Vill ni inte ge källor och argument så anslut er till Död och Återfödd på flashback så är diskussionerna nog på samma källkritiska nivå
Click to expand...