X8 vs ZTE Blade

Diskussion i 'Xperia X8' startad av TookieDroid, 24 jan 2011.

1. nioh

nioh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    91

MINA ENHETER

¨
    Just denna punkt är jag övertygad om att X8 är bättre än Blade. Många har ju talat om hur bra samtalskvaliteten är i X8, hur nöjd är du med den som har många samtal varje dag i din X8.
    Sen är också X8:ans högtalare bra, den hörs väldigt bra när den ringer, det vet jag eftersom min dotter har en X8.

2. Northrol

Northrol Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

X8:ans högtalare är jämförbar med en iPhones dock betydligt bättre än X10 MiniPro (frugan har en) men har ingen jämförelse med Blade här.

Samtalskvaliteten är helt OK, kan inte påstå att den är bättre eller sämre än någon annan telefon jag provat på, har dock märkt att det blir en jobbig reverb / eko i många samtal, dock bara som jag ringer ut, och som bara jag kan höra - någon som vet vad det beror på??

Konferenssamtal (högtalarfunktion) är X8 medelmåttig på, kan inte ha så högt ljud utan att det skär sig i högtalaren och det typiska spraket är där även på denna telefon. Den enda telefonen jag inte har hört det spraket på är min hemtelefon ;)

3. Viiktor

Viiktor Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

INTE ZTE BLADE
    min polare köpte en på zte blades hemsida och den crashade efter 2 dagar den fick en vit skärm och han försökte skicka tillbax den men dem sa att inget var fel!!!
    JAG TYCKER INTE ATT NI SKA KÖPA ZTE BLADE KÖP X8

4. Northrol

Northrol Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

/me Saknar gilla-knappen