Testade detta programmet precis och jag har ett problem. Jag kan inte koppla ihop min telefon med mitt mediacenter som kör ubuntu med xbmc. I huvudmenyn på programmet står det "connection error..." och när jag försöker se min musik, bilder etc. så får jag ett force close meddelande. Det enda som fungerar är Remote delen. Jag testade också på en windowsdator med xbmc och där fungerade det utan problem. Jag har ett liknande program till en ipod touch och det fungerar med mediacentret. Hoppas någon kan hjälpa min lösa detta. //David
Tydligen krävs det inte: http://groups.google.com/group/android-developers/browse_thread/thread/c04b38f16e49b41
Fick precis igång det men det blir force close hela tiden. Sen får jag socket timeout väldigt ofta också, har ställt upp socket timeout massor men det hjälper inte. Finns det någon lösning eller är det bara att vänta på en ny version? edit: Nu kan jag inte ens starta programmet så att jag kan stänga av musiken. Måste gå till vardagsrummet o stänga av, ska det vara så? .
Hello , tested it with windows version of XBMC worked great, is there a way to track or use rss the download page Download list ?