Jag är chockad av vad MS håller på med xbox one! Kinect MÅSTE vara inkopplad för att xbox one ens ska funka!?! Det är en väldigt avancerad kamera som har kan se i mörkret mm (privata stunder med tjejen någon?) Även om du vänder kameran åt ett annat håll så snappar den upp ljud. Den är alltid på och går ej stänga av rapporteras det! Är det bara jag eller är det helt sjukt läskigt! Även om MS har en super noggrann privat policy mm så är det ändå helt jävla sjukt! Dom vill göra så man måste betala för att spela begagnade spel så mycket som fullt pris rapporterar flera! Du kan inte ta med dig ditt spel till en polare och spela för då måste polaren betala! Alla spel måste installeras BLURAY 500 gig kanske är lite för vissa? Dom försöker förhindra för oss som byter in våra spel för att köpa nya för 600+kr är ganska mycket! Den måste inte vara uppkopplad 24/7 men var 24timme så kommer den kolla att internet uppkoppling finns om det inte finns så vad händer då går det ej att spela singleplayer längre då? Dom uppmanar utvecklare att utveckla spel som använder sig av uppkoppling för att ens funka Simcity soppa någon? MS dra så långt åt helvete kommer ALDRIG köpa xbox one..... kanske om någon hackar den och gör så att det går att förhindra era sjuka planer! Jag har alltid ägd nästan alla konsoler utan wii. Är ingen speciell fanboy av varken sony eller ms gillar både 360 och ps3.
Fattar inte vad MS sysslar med... Playstion blev genast mer intressant. Enda som drar till xbox är Forza Motorsport. Det kickar Gran Turismo alla dagar i veckan. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Att flera skriver samma myter är inte att flera källor rapporterar samma sak för det första. Ta det lite lugnt tills man vet mer. Så dumt att skriva myter som fakta. Jag är dock extremt intresserad över kinecten och ljud/bild igenkänningen. Huruvida Microsoft kommer skicka data till sina servrar för att förbättra sina tjänster/framtida tjänster och vad för data som kommer skickas. Paranoid, javisst, kanske lite väl mycket men det kan väl inte skada...
Här har du: http://kotaku.com/5958307/this-kinect-patent-is-terrifying-wants-to-charge-you-for-license-violation Skickat från min Nexus 4
Satan i gatan, då kanske man ska göra som paranoida gamla klasskamraten som hade en pappersbit över sin webbkamera 24/7. Can't blame them riktigt (MS), smart koncept men liknar lite utpressning. If you can't do the time, don't do the crime. Har MS sagt något om nya kinectens hackability?
Har ingen koll på det tyvärr. Men det läskiga är ju ändå att med one så MÅSTE man ha en Kinect inkopplad, annars funkar den inte. Den går dessutom inte att stänga av vad jag förstår (förutom att dra ut sladden såklart).....läskigt värre Skickat från min Nexus 4
Ta ett kort på två personer sittandes i en soffa. Sätt fast kortet på en pinne. Sätt fast pinnen på kameran så kortet hamnar på lämpligt avstånd.
Haha, skitbra ju! Nu måste jag bara hitta mina två syndabockar! Stalka någon man ogillar på facebook kanske
Jag diggar framförallt "Blu-Ray" spelaren i den. Undrar om den kommer med "spola tillbaka" funktionen också så ens BD startar från början när man vill Vi får som sagt se vad de presenterar på E3 men just nu har MS en stor uppförsbacke för att vinna över mig även om jag gillar tidigare Xbox. Kanske bara blir en konsol denna gången istället.. Sent with my Nexus 4 from Nebuchadnezzar