nja, jag tror ändå att jag köpte en m365 trots allt, söker jag på MP-XM8.5 så verkar det som jag förstår det vara ett artikel nummer för just m365. Min laddare ser inte ut som din aiwl, min är mer fyrkantig och ser billigare ut. Men det kan också vara olika batch, kanske också olika kvaliteér på sakerna, sen om det är en äkta m365 eller inte, för mig känns det lite skit samma, kina som kina, m365 är också en kina produkt så, tror inte det rör sig om premium produkter här ändå.. Mina scooters går jävligt fint (över min förväntan), känns stabila och orkar med min vikt på 115kg så för mig är det good enough också priset var helt ok och allting är med kvitto så jag har inget att gnälla på, förrutom batteriet i den vita scootern.
Sökte på den NetOnNet kopian, hittade cachade bilder på nätet, men nej, mina scooters ser inte så ut som netonets kopia, mina ser mer ut som en m365. Men ja, nog om det, det spelar inte någon roll, det var mer för felsökningens skull det kanske var intressant att identifiera produkten som man vet vad man har att göra med.
Men låt oss utgå från att det är m365 det rör sig om. Vilket jag också tror så.
Så du Eawo trodde det rör sig om 2 döda celler? Okej, kanske får jag öppna batteriet och försöka mäta? Finns det någon app man kan köra med så man kan se hur batteriet mår? Balanseringen mellan cellera och så?
Mvh
Här kommer lite bilder på scootrarna
Visa bifogad bild 67128
Visa bifogad bild 67129
Visa bifogad bild 67130
Visa bifogad bild 67131
Click to expand...