Xiaomi Mi 11i / 11X Pro / Redmi K40 Pro+

Diskussion i 'Xiaomi Mi 11 / Mi 11 Pro' startad av flipp, 25 apr 2021.

  1. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 389
    Mottagna gillanden:
    8 339
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Har äntligen lyckats returnera min Mi 11i efter otaliga mail och telefonsamtal till 3. Det tog nästan två månader för dem att skicka retursedeln. Hade den haft en riktigt bra kamera hade den varit en keeper men tycker inte den presterade bättre än Redmi Note 10 Pro som har samma sensor. I vissa situationer tycker jag Poco F3 faktiskt tar bättre bilder. Tycker gott Xiaomi hade kunnat sätta samma kamerasensor i Mi 11i som i Mi 11.
     
  2. Gurra202

    Gurra202 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2015
    Inlägg:
    329
    Mottagna gillanden:
    129
    Men så är det ju om du köper billigare mobil. Hade det varit likadan sensor i de 2 mobilerna då hade det nästan varit samma telefon eller inte skulle så mycket att de flesta hade tagit den billigare telefonen
     
  3. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 389
    Mottagna gillanden:
    8 339
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Nja, Mi 11 har ju en hel del andra fördelar som snyggare design, bättre skärm och högtalare, mycket bättre vibrationsmotor och trådlös laddning.
     
  4. Singo

    Singo Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2012
    Inlägg:
    109
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Ni som köpt Mi 11i. Hos tre,. Ja förbokade min blev lovad hörlurar och smartband..., Ja trodde att jag skulle få dom samtidigt som mobilen, men nej utan var tvungen att fylla i en massa på Xiaomi hemsida skulle ta Max 3 veckor.. det var typ 2 månader sedan.. har mailat Xiaomi frågat vad som händer,,. Dom har svarat en gång,,,, var ett tag sedan,, dom skulle fixa det skrev dom.. men inget har hänt..nu har dom slutat att svara på mail.....ringde tre idag....dom skulle ta kontakt med dom... Så hoppas nu att det händer något