Jag kan inte hitta att denna telefon har IR sensor. GSMArena skriver iallafall inget om det här Xiaomi Mi 9T Pro - Full phone specifications
Ska ha kommit en uppdatering i dagarna, någon som har fått den och i så fall är kamerabuggen fixad? Några andra konstigheter noterade eller funkar det som det skall ?
Hej! Har precis köpt denna telefonen, och är nöjd än så länge. Hittar inte att det går att aktivera "kortnummer" eller snabbuppringning kanske det heter. Är denna funktionen borta?
Jo den kan man använda, men jag vill ha möjlighet att lägga upp snabbuppringning som en widget på hemskärmen och det funkar inte på denna.
Vet inte riktigt vad du är ute efter men du kan lägga ut kontakter individuellt på hemskärmen. Det går även att slå ihop ett antal i en mapp men det blir ju i princip det samma som favoriter.
På min Huawei så gick det att lägga till en widget för "Direkt uppringning" men det finns inte att välja på denna telefonen.
Går det inte att få larmet att starta när telefonen är avstängd? Trodde att det funkade på alla telefoner nu för tiden. Har satt ett återkommande larm, men det startar bara när telefonen är igång.
Ja det vet jag, och då verkar larmet att funka, men den använder inte den valda signalen. Vill gärna ha en störande signal för att vakna på morgonen.
Lyckas inte få notifikationsikoner längst upp på låsskärmen. Syns bara om jag låser upp. Hur har ni andra löst detta?