Samma här,du får försöka se vad de gör & hoppas på att något blir till det bättre för detta med batteriet var inte roligt alls..
Blir så TRÖTT!
Ett tips på något som inte näms,gå till MIUI Biometric-appen & rensa cache & därefter starta om telefonen för det såg faktiskt ut för att hjälpa lite i alla fall..
Ser också att om man rensar cache för alla apps med stor cache efter dagen som gått & startar om telefonen därefter så går strömkonsumtionen ner kraftigt ända tills det att man börjar använda telefonen igen.
Tror det är nåt "vajs" med processorn på XIAOMin jag,kan det vara så att den inte klarar att stänga ner vissa processer efter man avslutat dom tro..?
Ser också att väldigt många appar jag uppdaterat på Google Play sista tiden strular,en del kraschar i uppstart & många fungerar inte som de ska som tex Phone by google,message by google,chrome,Android System Webviev & många fler av de jag använder mig av för eget bruk så det får nog vara färdiguppdaterat för min del på Google Play-store nu i alla fall.!
Hojta till om du kommer på nåt revolutionerande!
Kan tyckas märkligt att detta bara drabbat enbart vissa exemplar av Xiaomi Mi Note 10 också...??
Last edited: 30 oktober 2020