https://m.aliexpress.com/item/32611770429.html har beställt därifrån innan, gick utmärkt. Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Rekommenderar starkt den säljaren. Köpte min mi 5 där. Garanterat ingen skatt och till och kommer snabbt fram!
Tyvärr va jag inte lika tålamodig ☺️ men nöjd är jag. Klass på telefonen, batteriet är ju sjukt bra. Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Nu är det ju inte skatt men kan åka på utan tull och avgifter Och hur kan du garantera att det inte blir nån tull och avgift (skatt)?
Kamerabuggen i CM13 är nu fixad så snapchat fungerar alldeles utmärkt! Enda som fattas från stock är soft press home button, vilket inte är en bugg utan en missing feature. Sjukt imponerande att dom utan kernel source lyckats fixa ett helt stabilt cyanogenmod utan buggar! Det enda man väntar på nu är lite custom kernels för att undervolta och eventuellt överklocka lite och för förbättrad ram management! (men det lär vi inte se innan kernel source tyvärr)
Hur det möjligt? Sjukt bra development. Då lär det inte dröja fören vi ser CM officiellt. Performance, cm eller miui eu? Vilken skulle du säga är bäst. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Va också lite sugen om att testa miui 8 men nu när cm känns mer eller mindre 100% får jag se om jag ens pallar CM känns lite snabbare men inte jättestora skillnader. Tror det beror på att de använder en pre-built kernel, vilket om jag förstår det rätt är samma som i miui men jag kan ha fel. Det gör även att ram management inte är super i cm (precis som i miui) och också att vi inte kan kontrollera clocks o voltage o så än. Men som sagt jag kan ha missförstått vad pre-built kernel innebär!
Så ingen idé att testa miui alltså? Haha kör alltid så nära vanilla jag kan när jag inte äger en nexus Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Nej då lär det vara helt onödigt Jag kör också alltid cm eller liknande men ska faktiskt testa miui8 när det väl kommer! Kommer med 99% sannolikhet gå tillbaka till cm igen men testa kan man alltid!
Hej! Fick min Mi5 64gb i fredags. Funkat klockrent hela helgen tills idag då den är konstant varmt. Så fort jag stänger av Internet så blir den kall igen. Kör Global Mui7. Någon som har tips på vad som kan krångla? Hade inget strul med sånt i helgen. Har startat om den och tagit ut sim osv. Med vänlig hälsning Jnas
Verkar som det var att den tappa 4G konstant hela tiden. Nu när jag kör 3G så är det inga problem. Kan vara att jag vara i zon med dålig täckning på 4G.