Riktigt taggad, om den bara kostar en liten bit över 3000 kr kommer jag köpa den direkt och troligen också rekommendera den starkt till bekanta!
Är lite sugen på att köpa någon Xiaomi mobil, men har också försökt att ta reda på vilka som har alla LTE band som används i Sverige. Tycker att det verkar som att det alltid saknas något viktigt band
Har en Xiaomi Mi Note Pro. Den saknar band 20 (800mhz). I övrigt funkar 4g fint. Supernöjd med denna luren.
Jo de jag har tittat på verkar alltid sakna de viktigaste banden när man inte bor centralt. 800 och 900 MHz banden till 4G måste jag ha om någon telefon skall vara aktuell för mig
Då kanske Elephone är något för dig. Har 800 bandet. Kan inget om deras telefoner. Men google kan nog hjälpa till med det. http://m.geekbuying.com/item/-HK-St...Octa-Core-Touch-ID-Hotknot---Gold-348426.html
fyfan... nu blev man bra sugen faktiskt även om en presentation alltid låter bättre än verkligheten.. men bra batteri, bra eller grym kamera.. fni design lagom stor... snälla tech-guden ge oss stöd för alla lte band
ja det är svårt att ge flaggskeppspriser ala samsung s7 när man ser en sån här grej... blev grisigt jävla sugen nu faktiskt... fan med jag som lovade mig själv att inte köpa mer tech
Ca 2600 kr : 32GB + 3GB Snapdragon 820 1.8GHz Ca 3000 kr 64GB + 3GB Snapdragon 820 2.15GHz Ca 3500 kr 128RGB + 4GB Snapdragon 820 2.15GHz