Hoppas det inte påverkas så mycket med två då. Du lär ju klara dig en hel dag lätt utan att behöva ladda telefonen.
Det tror jag nog. Har inte behövt ladda den under dagen nån gång än sen jag köpte den för några veckor sen... Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Mitt val står mellan denna och en One Plus 2. Varför ska man välja denna framför One Plus? Den är billigare, har alla band och nästan samma prestanda. Hjälp uppskattas
Mi5an för de första mycket snyggare. Har inte ägt en opo2 men vad jag läst är den ingen hit alls. Mi5an lär ha bättre batteritid Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Normal dag med dubbla sim. Nån timmes samtal, ett par timmar storytel, lite surf, lite sociala medier. Har exkluderat en bunt med appar från miuis aggressiva nerstängning för att jag vill ha notiserna direkt och inte en timme senare.... Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Hade oneplus 2 förut men sålde den illa kvickt, sämst kamera, sämst hemknapp med sämst fingeravtrycksläsare. Tung var den också, nej köp Mi 5! Sent from my MI 5 using Tapatalk
Någon som vet om det funkar bra att ändra DPI med ADB i MIUI? Appar som ballar ur etc? Konstig skalning? Sent from my Mi Max
Global än så länge. Tänkte låsa upp bootloadern i helgen så får jag se vilken jag lägger på då. Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Velade länge över färgvalet och storleken men nu är en svart Mi5 Prime 64GB på väg från aliexpress. Bjuder på två videos där den keramiska baksidan sätts på prov Däremot verkar inte den telefonen vara lätt att hitta till salu. Tror 64 GB räcker långt.
Hur är mi max? Har inte testat. Har en känsla av att de inte blir så bra skalat med original launchern dock. Skickat från min MI 5 via Tapatalk
Nä fy 4 ikoner i bredd utan valmöjlighet. Gillar telefonen skarpt annars. Väldigt len och fin vid användande. Faktiskt lenare än Mate 8 jag hade innan vilket förvånar mig lite. Sent from my Mi Max