Xplay - rekommenderad?

Discussion in 'Xperia Play' started by Chabbe11, Jun 2, 2011.

1. xq198

xq198 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag är väldigt mot piratkopiering mödet e ju som och själa? Asså man tar väll inte ett packet kex och stoppar i ficka i affären? Skillnaden är ju att det blir svårare att sätta dit en för fildelning. Men kör på playen har bara varit missnöjd med en sak:att vänta så länge innan jag köpte den.

2. Sasori

Sasori Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Skillnaden är att du måste uppfinna en maskin som genom energi som du bidrar med gör en exakt kopia av kexen du vill stjäla och att du sedan tar hem dom medan du låter kexen i affären vara kvar.

Jag förstår dock inte varför man inte skulle stödja något man tycker om men det är en annan femma. Själv har jag inte köpt ett spel till Play men inte kopierat ett heller pga kreditkort krångel, hoppas på ett paypal alternativ. Om någon har tips för det här så lyssnar jag gärna, vill ha mer spel :)

3. liath

liath Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Om det gäller Gameloft tex kan du köpa via sms. Min polare gjorde det för 2 dagar sedan och fungerade hur smidigt som helst!

Jag har kopplat mitt kreditkort till Paypal och kan på så vis handla genom Paypal men pengarna dras direkt från bankkonto. Detta gör så att jag slipper sätta in pengar på Paypal konto vilket jag tyckte va ganska osmidigt (brukar ta några dagar nämligen).

4. Sasori

Sasori Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Själv kör jag med insättningsmetoden. Gillar inte att ge tillgång till mina pengar för enkelt, räcker med att banken har kontroll :(
    Sms är också ett alternativ :)

5. liath

liath Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har kompis på bank :D Händer det något ringer jag honom!

6. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Sonen som är 16 är intresserad av denna lur & jag funderar på hur det är med batteritiden när man spelar?

Hur är den för övrigt, som telefon & att surfa på & dylikt? Alltså jämfört med en vanlig modern androidlur då...

7. xQze

xQze Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Batteritiden är galet bra över det stora hela, en av anledningarna är den omtalade ljusstyrkan som kan va lite i underkant.

Men batteritiden vid spelande är bättre än vid någon annan smartphone du finner idag! Skulle nästan vilja sticka ut hakan och säga att den är BRA mycket bättre på playen!! :P

Är HELT inne på din stil där! Skippa sexpacket och dra ner ett gameloft spel istället! :innocent:

Tycker vi ska promota operativsystemet och denna underbara enhet så mycket vi bara kan, det händer inte genom girighet och piratkopiering/crackning!!

8. dewilholk06115

dewilholk06115 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har ägt min X-Play i 2 dygn nu och jag är jättenöjd! Har en x10 min pro &så men den hackar i menyn, låser sig mm mm samt skitdålig batteritid!

Playen har mycket bättre batteritid och dom spelen jag har testat än så länge är förvånansavärt bra!

Jag rekomenderar denna telefonen SKARPT... :D

9. nioh

nioh Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Du har en Desire S med Gingerbread, så Playen lär inte skilja sig mycket från den i funktionalitet eftersom Playen kommer med Gingerbread också.

Största skillnaden är nog att Desire S kommer med HTC Sense och Xperia Play kommer med SE:s Timescape UI. Men båda kommer ju med samma OS i botten vilket ger i stort sett samma stöd.

10. Sasori

Sasori Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Prövade en Galaxy S2 igår och de står sig bra emot varandra, märkte inget jag ville ha mer på samsungen i form av surf.