Fråga: Zagg - Invisible Shield

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av Borglin, 25 mar 2012.

1. Galaxy

Galaxy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Efter att ha reklamerat första Copter skyddet pga hål har jag nu fått en ny.. applicerade enligt beskrivningarna, dock i badrummet efter en dusch så att dammen lagts sig, allt gick bra och såg inte en enda bubbla ojämnhet... Men i morse ca 12h efter applicering så var det massor med små bubblor & ojämnheter under skyddet.

Det ska ju vara så att små ojämnheter och bubblor ska försvinna efter en tid men nu efter ca 24h så ser jag istället massor med små bubblor... väldigt irriterande.

Jag har applicerat 4-5st Zaggs IS och aldrig fått liknande problem. Jag är väldigt noga men undrar om det är jag eller Copters skydd!? Har ni haft liknande problem... irriterande med vattkoppor över hela skärmen.

2. miper82

miper82 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Går det att återanvända zagg? Fick ju såklart några dammkorn o bubblor som jag inte lyckades få bort :-S

3. Galaxy

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Copter vet jag att det går men Zagg IS går icke.. (inom ett par min efter applicering så står det att det går dock) men inte efter ett tag.

4. miper82

miper82 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Okej tack för snabbt svar :-) det var 200 i sjön ;-)

5. Galaxy

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

vänta några dar.. bubblor kan komma att fösvinna på IS... men på min copter blir dom fler.. :(