Japp, där nånstans.
På en kick med solida däck (oavsett fjädring) skulle jag inte ens fundera på att göra en sådan tripp.
På luftdäck och fjädring är det nåt helt annat, men det kändes lite träligt mot slutet, därför bröt jag på 30% kvar, med nog skulle jag ha kunnat nå 50km och haft 15-20% kvar. Även stabilitet bidrog att jag orkade med (den är så pass stabil att man kan titta bakåt och kicken behåller spåret, många andra kickar börjar leva sitt eget liv i en sådan situation).
Räknade med runt 35 km som max, därför vände jag efter 15km, så det blev väldigt positivt överraskning.
Sådan tripp kan man göra då o då, men inte som "pendling" då tröttnar man snabbt.
För pendling är det 25-30min högst (enkelt) för att inte tröttna på det.
Nu är det inte riktigt rättvist då mkt skedde på "cykelmotorväg" med väldigt få stopp. Endast i stan skulle räckvidden bli betydligt kortare. (många starter drar mkt batteri)
Jag tänker göra en jämförelse på samma sträcka i mode 2 och 3 och få se hur långt jag kommer då.
Idag ingen bra dag då det regnade och kommer att regna.
Jo, det känns som att Zero är värt sina pengar, dock har även den sina brister som jag åter kommer med.
Rätt prissatt när man jämför med M365pro (som även den är prisvärd).
Last edited: May 19, 2019