Kul med en ljudmupp till!! Välkommen till swedroid får jag säga först! Sanningen är att du just nu endast kan få ett utlåtande om själva högtalarna. Håller på att flytta och hittar inte mina hörlurar :O
Ang. Högtalarna så kan jag säga att dom inte riktigt är på marshalls ljudstyrka, men att dom är rejält klara i tonen och mycket bättre än de flesta andra mobiler! Dessutom är ju mobilen kvick i processor, mycket ram och har nfc och diverse andra fördelar som riktigt bra skärm och dedikerad dac. Den ersätter min London med bravur än så länge. Rekommenderar den starkt!
Men marshallen är ju lätt den snyggaste mobilen hittills.. Bara texten på batteriet är ju fantastisk.
"Long live rock n roll!"
Ps..ska rota fram lurarna så fort det går!
Edit:
@Anael Hittade mina in-ear xiaomi hybrid dual drivers iaf. Är helt klart nöjd med ljudet. Det känns som om mobilen verkligen driver på bra, både med ljudbredd och klarhet. Hör stor skillnad på "standard" och "super" i ljudinställningen. Föredrar i många fall att dolby-inställningen är av när jag lyssnar på de inbyggda högtalarna också. Mycket nöjd hittills och kan gott rekommendera telefonen till dig!
Last edited: 30 oktober 2016