Precis, läste det nånstans på ett svenskt forum, kommer dock inte ihåg var. Kan återkomma om jag hittar det.
Okej, Annars är det ganska lätt att roota och ta bort programmen, sedan göra en "unroot" om man vill.
Det tog lite drygt två veckor för ZTE-forumet att gå ikapp och förbi Huawei-forumet som har funnits i över ett år, räknat i antal inlägg. Småpopulär telefon det här
Storleksjämförelse. Skulle ha varit med i Optimus One-recensionen, men den platsade inte riktigt. Blade och O1 är väldigt snarlika rent storleksmässigt, men Blade utnyttjar förstås ytan mycket bättre med sin större skärm. DHD är en hårsmån större.
@mannyb Kan du ta en bild på blade i jämförelse med några telefoner man haft i handen sen innan? I mitt fall är det iPhone 3GS, X10 mini, X8, Wildfire, etc?
Min pensionerade Hero bredvid min Blade Ganska exakt samma yttermått men Blade är tunnare och har mycket större skärm.
Ska se om jag inte kan ordna en bild med Blade och Wildfire. Men får bli först under kvällen isåfall. Måste ju ha en kamera!
var inne på teila i dag och fråga om ram minnet,dom visste inte om det är 256 eller 512 men dom skulle smsa mig när dom vet. Har också vart till tele2/comviq och frågat säljaren han var nästen säker på att dom kommer sälja 512 mb ram. Han sa också att zte blade endast kommer säljas på deras webbshop
Mannyb: Ni borde göra en recension av budgetmobilen sen med när Telia släpper den. Vad tror ni om denna? Bra köp? Vad bör man tänka på när man handlar såhär? http://cgi.ebay.com/ZTE-Blade-Orang...MobilePhones_MobilePhones&hash=item19c12d1db8
Eftersom det verkar vara en idiot affär av Telia så undrar jag vart man köper denna underbara version som Orange säljer? Går det via borderlinx? vill inte på ebay eller så.
Reservdelar! Har efter en hel veckas mycket trevligt användande tappat telefonen i golvet med resultat krossad display.. Vart hittar jag den som reservdel?? Har importerat min från England.
Någon som har en aning om Orange också byter specs på sina telefoner eller vad som gäller där? Känns ju annars lättast att borderlinxa hem en därifrån.. Vore lite småtråkigt att köpa en och få motsvarande version som säljs i Sverige..
Förutom att borderlinx inte fungerar så ja. Eller så väntar man två veckor och ser vad det är som finns i sverige. Tålamod är en dygd.
Finns ju t.ex. denna att köpa som inte verkar helt fel: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110615141816&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Jag kanske slår till, får se. Nyskick och sådär. Bara bra omdömen.
Varför fungerar det inte? Pga. att leveransadress och fakturadress måste vara den samma eller för att man måste ha ett engelskt kort? Det senare har jag men adressen är lite trixigare, då får man kanske ta det via någon vän.. Tvivlar å det högsta på att de svenska operatörerna erbjuder något mer än vad man sagt så det var bra att få dubbelkollat att det är samma modell kvar i England iaf.