Tackar för denna Info så nu blire en Comviq blade för 900kr istället och ett nytt MicroSDHC kort istället.. Vet ni om jag kan fåtag på en Vit blade eller annan färg i sverige? Min Sambo ska jag försöka lura in i Android världen då hon inte är ett iFån fan så lär hon nog gilla Android men då måste hon få nått trevligare en HTC Tattoo och dess gräsliga resistiva skärm...
min router är wpa2 skyddad och jag kan ansluta till den, fast med gsf bröts wifi konstant då och då, provar cm7 just nu
Okej! Testa blue ginger funkar perfekt. Har märkt att min telefon har problem med wep skyddade routrar, om du får möjlighet kan du väl testa och sedan höra av dig!
Jag har köpt en Blade på Netonnet. Därefter uppdaterade jag mitt jobbmobil abonnemang (Telia) med jobbsurf mellan, vilket innebär att jag ska ha upptill 6 Mbit uppströms och upptill 1 Mbit nedströms. Från början hade jag ca 0,1 bägge vägarna. Det berodde på att mitt sim kort saknade 3G. Efter det jag fått ett nytt SIMkort. Med det nya simkortet har jag upp till 1.5 Mbit uppströms och upptill 0,2 nedströms. Vilket är långt ifrån abonnemanget. Enligt de två som jag pratade med i teliabutiken så beror det på att Bladen troligvis inte klarar högre överföringshastigheter. Kan det vara sant?
Nä, man får helt enkelt inte ut maxfart. Det högsta jag har fått på en 6 mibt ner uppkoppling var 4.2 mibt och det var mitt i natten i centrala malmö
Kan jag få en länk så jag kan beställa en blade via comviq för 999kr? Har inte fått nått csn kort sen förra terminen
Strul Hej har skaffat en Blade då min iphone 3g börja strula... Nu Har jag lite frågor om blade. 1 När ja ska sänka höja ljudet så backar den tillbax till huvudmenyn va gör jag åt det? 2. Vissa appar går ej att installera får misslyckades som fel. 3. blivit rätt seg har launch pro installerat kan det va den som spökar stog lite om det på forumet. Tack
Din första punkt lät konstigt, händer det hela tiden, när du försöker höja/sänka volymen? Låter som du behöver lämna in den. :/
Ta en annan kalender istället. Jag kör Jorte i bladen och den funkar klock rent. Du synckar ju med Googles calender (om du vill) så man tappar ju inget och man behöver inte håller på att lägga in möte och sånt i två olika ställe.
Jag har lite problem med att få Market att funka, och jag har funnit att det beror på att det tydligen finns ett rätt och ett mindre rätt sätt att skapa sig ett google konto. Jag tänkte att det är lika bra att göra om och göra rätt. Om jag gör en återställning (inställningar - sekretess - återställ standardinställning) så har jag förstått att konton och appar tas bort, och inställningar återställs. Kanske dum fråga, men sms och telefonkontakter, blir de kvar?