Jag var till Telia, eXpert, Phonehouse, Elgiganten och P-O Radio TV idag och fråga om det fanns nån chans att dom kunde få tag i nån... Fick samma svar från alla, "Nej, testa E-Bay". En polare som jobbar på Elgiganten skulle ta och kolla med deras leverantör om dom kunde försöka få tag i nån.. Men han trodde inte det.
Med lite tur kanske våra svenska operatörer tar till sig av omröstningen som vi har på vår nyhetsportal. ZTE Blade är väldigt populär, så de skulle nog få sälja många telefoner med kontantkoer om de tog in den i sitt sortiment och prissatte den till mellan 1100 och 1300 kr.
Jag funderar på en San Francisco eller en Acer Liquid. Vilken skulle ni välja? Har ju lite koll på för och nackdelar men jag sitter här och velar fram och tillbaka om vilken man ska välja.
Acer Liquid har ju lite bättre specs, men hur man än vrider och vänder på det så blir nog SF mer prisvärd.
Denna ska lätt bli min första droid telefon visade upp den för broshan som bor i London och sa att han skulle fixa en åt mig. Som tur är att jag åker till London i november också.
Jag tror om den skulle komma in i svenskt sortiment skulle den ligga på 1300-1400....har iaf beställt en genom en kollega som åker till london på söndag
Mmm väldigt bra var det ju, fast vissa fick väl tag i den med massa rabatter så de bara gav £79 för den? Jag gav i alla fall £120 med frakt å lite ebay och paypal avgifter tillkom ju för säljaren också.
Ja men det är väl lite så va Får väl se hur svårt det är att få tag på en, annars får det bli en Acer Liquid.
Får väl som om han jag köpte av skickade med den där £10 top up checken, känns ju rätt onödigt isåfall. Kan de ju behålla för besväret om inte annat
Nice, nu har jag beställt en av polaren som åker ----> London i morgon. Ska vara där i tre dagar. Hoppas att de finns kvar i hyllorna.
Min San Francisco har kommit till Sverige Jippi! Trodde inte att jag skulle få den förrän nästa vecka, men nu kan jag ju hoppas iaf. Beräknad leverans: Tidigast 1 okt 30 sep kl 17:20 Stockholm utr,Sverige, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.
Jepps för att ha skickats från England igår eftermiddag så är de ju bra gjort av deras post, litar inte så mycket på att Posten i Sverige ska klara å transportera den 40 mil på ett dygn däremot hehe.