Att telia ska sälja den billigare än Orange kan vi nog glömma helt. Ligger den på 1500kr så ska vi vara glada!
Redan bekräftat(om man nu kan lita på att det är en äkta teliasnubbe) i kommentarerna på Teliabladeartikeln att den kommer kosta 1695kr. Kunde varit dyrare, kunde varit billigare...
Telia säger: "ag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice. Jag har dessvärre inget exakt datum om när ZTE Blade kommer att säljas (senaste preliminära datumet jag hörde var vecka 49). Kontantpriset utan abonnemang och bindningstid är för närvarande satt till 1695 kr, precis som någon redan skrivit i tråden. När vi börjar närmar oss säljstart kommer det givetvis komma mer information och förhoppningsvis finns den med i något bra julerbjudande. Med vänliga hälsningar Thomas Lindmark Telia Kundservice"
Telia är väl inte kända för att sticka ut hakan allt för långt.. Att de likt Orange skulle dumpa ut en telefon till förlust låter osannolikt. Telia ska nog ha sin marginal. Dock så är 1700kr ett bra pris för denna telefon.
Jo det finns fixar men jag skulle hellre vilja ha en firmware som är så pass bra att man inte behöver dessa fixar extra program. Dessa wifireenabler och bladewifi.... drar även batteri då de ligger och kör i bakgrunden. Jag har även en HTC Desire där detta fungerar klockrent! Kan bara hoppas att radio modulen blir lika bra på denna som på desire. Dock så finns inte detta problem i 2.2.
Vart sugen på att köra denna för att "leka" med i väntan på nästa generation med dubbelkärning cpu. Har funderat på att börja koda lite till android så kanske kan vara tillfälle nu om man skaffar denna.
Så som det låter där så säljer de den alltså helt utan kontantkort, helt olåst. Epic. Fett bra. 1695kr olåst med garanti är fan billigt
Nu kan vi beställa! https://www.tewss.telia.se/privat/a...ocherbjudanden/ZTE/ZTE_Blade.product@SE_TELIA
Nej förfasen, men leder ett bud på tradera, det jag "doh":ar åt... fast iofs blir totala kostnaden 1400kr, så tjänar på det
Vad har ni fått ge från ebay då? De flesta har ju gått på runt 1600-1800kr. De säljare som köpt in sin från london för 1600-1700kr är ju rätt körda nu kan man säga, haha! Fått flera som velat sälja sin för 1800kr till mig, in there faces now
Haha precis gav 1600 för telefonen i originalskick, med frakt. Så man blev mer eller mindre ägd. Nu kunde man fått den för 100kr mera utan några krusiduller.