kallt_kaffe verkar onekligen vara ett populärt alternativ. Är kallt_kaffe intresserad av den otacksamma positionen som ZTE-moderator?
Kan mest av vad då? Rätt person på rätt jobb! Jag tror de flesta, om de tänker efter lite, föredrar om jag spenderar min tid på att försöka göra den bästa tänkbara ROM:en för ZTE Blade istället för att jag ägnar tid åt att moderera, något som jag dessutom inte alls nödvändigtvis är bra på.
Det är mycket respekt att du resonerar så. De flesta kastar sig trots allt över möjligheten att bli moderator, oavsett om de vet med sig att de är rätt person för jobbet eller inte. Under mina år som admin runtom på olika servrar på nätet har jag upptäckt att de bästa moderatorerna ofta är de som är lite motvilliga. Såvida de inte är så motvilliga att de inget gör, förstås. ZTE-forumet rullar dock på ganska fint utan moderator, iaf än så länge, så det kanske inte behövs någon öht. Vi får se.
Okej, jag vill inte... Äh. Ni vet att jag vill hjälpa till på nåt sätt. Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Tycker du gör rätt kallt_kaffe, ägna din tid åt att göra bra rommar, så kan jag glädja mina barn som får en blade i julklapp när de börjar gnälla om seghet
Jag kan tänka mig att hjälpa till med moderering av ZTE-delen, känner att jag har bra koll på flashning/rooting etc nu och har modererat en hel del forum tidigare (guilder/claner etc). Har visserligen inte vart medlem speciellt länge och är inte heller någon posthunter, men har läst på forumet långt innan jag blev medlem och registrerade mig i samband med att jag köpte mig min Blade.
Jag tänkte väcka denna tråd till liv och se vad ni andra tycker.... Jag själv tycker att sista tiden har det startats mkt onödiga trådar pga att medlemmar inte använder sökfunktionen. Kanske en moderator som kan låsa dessa trådar behövs?? Vad tycker ni andra? Blir ju ännu svårare att hitta ämnen via sökfunktionen om det dräller av liknande trådar.