Tre kriterier måste fyllas, det är inget som vi kommer tumma på: Måste äga en Blade själv (så att det finns ett intresse att läsa trådarna här dagligen) Måste vara dedikerad och aktiv på forumet sedan en lägre tid, det räcker inte med att ha varit aktiv i en vecka - vi måste se att en eventuell ny moderator är en långsiktig lösning Måste vara vettig i övrigt - ingen grälsjuk människa, ingen bråkstake, ingen stöddig typ Jag tar mer än gärna emot förslag!
Kan inte säga att jag uppfyller krav 2, dock har jag svårt att se att jag skulle lämna en eventuell moderatorroll
Ja, eftersom Blade nog är en första Androidtelefon för många gissar jag att många i den här forumdelen är nya på Swedroid och inom Android. Därför tror jag att Dreamhawk har helt rätt. En sådan uppgift skulle (nästan) vem som helst klara, till och med jag. Det är nog hur mycket tid man har/orkar lägga som får avgöra.
Occz har ju inte varit aktiv på forumet länge (Dec 10) men om man tittar på hans inlägg så verkar han passa bra och tycks vara villig att bli Moderator behov finns varför inte ge honom chansen? om han inte klarar det är det väl lätt att ta ifrån honom möjligheten att moderera?
Tyvärr är det inte så lätt i verkligheten, det är det som är problemet. När man väl har släppt in någon, hunnit bli "vänner" och har skapat personliga band så är det ett h-e att sparka ut personen i fråga. Jag vet detta av erfarenhet.
dweebling Jag är ganska ny här men av de trådar jag läst så är dweebling den mest sansade! Med all respekt för andra förslag. Så vida inte dweebling ledsnar?
Jag upplever iprincip de 3 kriterierna ;D Jag är dedikerad användare, för det mesta lugn, vettig. Det enda är att jag inte själv äger en Blade, men då min sambo gör det, så hoppar jag in här i Blade och kikar lite. Alltså, jag tar gärna en intervju, ni har mitt nummer till PM, userID = 8150
Tror att forumet skulle behöva en terminator istf en moderator i vissa fall Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Det är ju ett tecken på att jag är aktiv, right? ;P Ajuste, fast, jag upplever ju min sambo som uppfyller kriterierna, och vi är som 1 person