OnePlus menar att de förbättrat sin support

Postat:
13:46 - 2015-04-03
Skribent:
| Lars A
Kommentarer:
38

En vanlig invändning mot unga kinesiska tillverkaren OnePlus har varit dålig kundsupport. Företaget har gradvis försökt råda bot det och menar i ett meddelande på officiella bloggen att supportavdelningen numera är den största på OnePlus, från att ha varit den minsta.

Personalen har vuxit med 4500% sedan starten, även det inte framgår vad det innebär i antal anställda. OnePlus skriver därtill att de förbättrat utbildningen för personalen. Tiden det i regel tar för kunder att få svar är numera sänkt till nio timmar enligt företaget, från att tidigare tagit veckor i vissa fall.

Vad tycker ni som haft kontakt med OnePlus om tillverkarens support hittills?

one-plus-support-2 one-plus-support-3 one-plus-support-4

Skriv fritt men var god följ vår kommentarspolicy. Tack!

Mest kommenterat

  1. Var med och rösta fram årets Androidtelefon 2025
  2. Vilket märke har din Androidmobil 2025?
  3. OBS: Du kan kanske ladda hem en ny systemuppdatering via Google Play
  4. Ikea introducerar billiga Qi2-laddarna Västmärke
  5. 2026 kan bli ett surt år för smartphones
  6. Google släpper första betaversionen av Android 16 QPR3 för Pixel – här är nyheterna

Mest läst

  1. OBS: Du kan kanske ladda hem en ny systemuppdatering via Google Play
  2. Vilket märke har din Androidmobil 2025?
  3. 2026 kan bli ett surt år för smartphones
  4. Google Translate får bättre översättningar, språklektionerna kommer till Sverige
  5. Nya modellen Gemini 3 Flash släpps globalt idag
  6. Google har ändrat sökningen på Pixel

  7. Visa topplistan

Undersökningar

Vilken är årets Androidtelefon 2025?

Visa resultatet

Loading ... Loading ...