Efter några dagars användning av luren har jag dessa tankar om den.
-Stör mig fruktansvärt på Meddelande appens 1a. Att man måste ta bort hela appen och lägga till den igen för att få bort 1an på ikonen när man fått sms.
Hoppas verkligen Samsung gör nånting åt detta.
+Telefonen är stor, men lätt, vilket underlättar mycket tycker jag. Man hade nog tänkt på storleken mer om luren hade varit tyngre. Nu tänker jag inte så mycket på hur stor den är. Blir en vanesak ganska fort.
Storleken är bra vid GPS navigation. Man ser klart och tydligt på kartan och själva GPS tycker jag är snabb och har hittat exakt dit där jag skullat. Inget att klaga på där för min del.
+Storleken är bra igen då det gäller att redigera bilder i bildprogram. Lättare att rita jämna kanter etc med stor skärm så man får mer övergripande.
-- När jag lirar spel, tar ex: Rumble eller 100 floors. Då känner jag att telefonen kan bli ganska mycket varmare i nedre halvan av telefonens baksida, än övre halvan.
Detta känns inte bra alls.
+Kommer ifrån LG O 2x och den luren blev väldigt varm om man pratade längre samtal.
De känner jag inte något alls på Samsungen, så det är positivt där iaf.
+- Kalendern, som jag använder mycket. Har jag sätt att andra testpiloterna hittat samma "fel" som mig.
Störigt fel som gör att man får lägga in händelser 2ggr ibland. De här med att när man väljer plusset och ska skriva ny händelse så är "Samsung Calender" vald som default.
Fastän jag har gått in i inställningar för kalendern och bockat ur just den kalendern helt och hållit.
++Annars i övrigt gillar jag telefonen. Snabb som tusan i allt man ska göra och bra funktioner som att mitt i ett sms skrivande kan man föra luren mot örat och den ringer upp personen i fråga.
Last edited: 13 juni 2012