Har också en S2a som är fucked up.
Köpte först en S2 för 3 veckor sedan, redan från dag ett började den hänga sig, ibland funkade den 2 dagar utan problem, ibland frös den 5 gånger på en dag. Provade fabriksåterställningar, letade efter uppdateringar osv men inget hjälpte.
Ringde Samsungs supports som aldrig hade hörttalats om något liknande(yeah right, internet säger annat) som sa att jag genast skulle lämna in den på repatation där jag köpte den. Lämnade in den på lagning och fick två veckor senare tillbaka den, deras support hade inte hittat något fel alls, men sa att dom uppdaterat mjukvaran. Några timmar senare frös den såklart igen. I måndags gick jag tillbaka till inköpsbutiken med film på vad som händer med telefonen och dom gav mig en helt ny telefon.
Gött tänkte jag, har vänner som haft S2an i över ett år och aldrig haft problem, så nu slipper jag nog skiten... Men icke, när jag tog upp den ur fickan idag så hade den såklart frusit i "sleep mode". Hur fan kan Samsung ens få sälja en telefon då så många av dom är defekta? Detta är somsagt min andra S2a och båda frös inom någon dag.
Va fan ska man göra? Missat viktiga samtal för att telefonen frusit i fickan, webbläsaren har frusit en gång. Och detta betalar man pengar för varje månad. Känns ju jävligt bra, det här...
Edit:
Kan tillägga att den nästan bara fryser när den är i "viloläge", den har förutom detta bara frusit en gång och det var i stock webbläsaren. Jag har inget minneskort i telefonen, som vissa säger att är boven i dramat.
Last edited: 5 december 2012