Ni som har installerat froyo nu,hur tycker ni det funkar,är alla buggar som bortblåsta nu?,hade själv en äldre version av froyo innan,men den var ganska buggig
Ur den här tråden: Du har inte lust att berätta vilket nummer du ringde och vem du pratade med på Samsung igår, Alvin?
2 snabba frågor, behöver man plocka bort root innan update och sparas all data på telefonen efter uppdatering, eller behöver ja göra en backup?
För mig försvann skrivbordslayouten och de widgetar jag hade, men programmen fanns kvar. Det kommer att ta mig ett antal timmar att lägga in applikationer i mappar igen, placera widgets, osv. Lite oväntat.
Ärligt? Är det oväntat? Tycker alla det? Är ni förvånade? Har aldrig uppgraderat en mobil utan att rensa allt. Någon gång har man kunnat det, men jag tycker man tappar prestanda. Tänk bara på er dator som exempel som är betydligt snabbare efter en formatering
JM2-uppdateringen lämnade det intakt. Varför skulle jag förvänta mig något annat? Nu har jag inte haft någon smartphone innan, men av de telefoner jag har haft tidigare har jag aldrig förlorat något när det har kommit en uppdatering. Jag har aldrig behövs göra någon rensning.
ska man göra en fabriks återställning innan man installerar JP6 genom kies, var det därför det sket sig för mig med att RAPI.dll inte kunde hittas och BinaryLoaderMGr.exe ?
Inte för att jag är nåt proffs, men jag ser det så här: JF3 till JM1/JM2 = Servicepackinstallation i XP. 2.1 till 2.2 = XP till Vista eller Win7 Rätta mig gärna om jag har fel
Du kan inte ha fel i att du ser det så. Du har rätt att se det precis hur du vill Jag hade velat ha en notifiering i Kies eller någon annanstans att mer kommer att försvinna än förra gången. Hur många av de 5 miljoner som har köpt Galaxy S tror du kommer att förstå att det här är en större uppdatering än den förra och att de förväntas göra en factory reset efter den?
För mig kommer det alltid upp en varningsruta "Your data might be lost... please create a backup copy of important data first.."
Honom lär vi aldrig mer se här. Han har ju inte direkt *stärkt* sin position, om man ska vara artig... Kanske han är tillbaka lagom till Gingerbread-frenzyn börjar sprida sig