Köpte mig en LG G PRO 2 från bazula, snabb frakt, beställde i onsdags natt och fick den idag fredag via smsavisering. Hämtade den som sagt idag och har efter 7 timmar totalt förälskat mig i den, stor skärm, 5.9" som är helt fantastisk...Bra färger, sjukt ljusstark och lagom skarp! Dessutom mycket skärm på liten yta vilket gör den bara något större än Note3.
En av dom första saker jag kikar efter vid ett nyköp är värmeproblem, finns inget jag hatar så mkt som kokheta mobiler! Denna är raka motsatsen (till skillnad från LG G2 och G3) Man kan stressa den ganska mycket utan att den visar en uns av värme, underbart!
Telefonen har inte hittils tvekat eller laggar överhuvudtaget. Kameran (det lilla jag använt den) har levererat, bra inställningar och bra bilder!
LG Browser är fantastiskt bra. Helskärm med bra textvisning för att inte tala om LGs klippbricka...Helt genialt, alla texter du kopierat samlas på en plats där du kan hämta dom nät du ska klistra in dom, på så vis kommer du åt mer än en kopierad text åt gången.
Telefonen tar Sdkort och har utbytbart batteri. Sen är det sjukt skönt att slippa sträcka sig efter fjärrkontrollen, den har IR och inbyggd fjärr dom du lätt kommer åt genom att dra ner aktivitetsfältet
Sen är ju dom fysiska knapparna på baksidan helt brutalt bra, man håller ju alltid tassarna på baksidan, inte på sidorna!
Spec på denna lur finner ni här:
http://m.gsmarena.com/lg_g_pro_2-6052.php
När det kommer till nackdelar har jag bara funnit en sålänge, den är snorhal att hålla i... Bakstycket är halt.
Last edited: Oct 10, 2014