Hej, Är de någon som har lekt med NFC-stickers och vet vilka som funkar? Jag har googlat en del men det verkar finnas många olika typer och storlekar. Finns de att köpa i Sverige? Det finns en återförsäljare i Finland iaf. ToP Shop netstore - Welcome Grymt att ha ett vid typ sängen som stänger av ljudet. Och kanske en vid ytterdörren som sätter på wifi och ringsignalen på lämplig nivå då man kommer hem, osv, osv.
Köpte ett gäng i dag från eBay. Skall bli kul att testa lite. NFC launcher skall visst funka bra Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=180785417524 dessa beställde jag. Köpte några på dealextreme med. Pre formated måste dom visst vara. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Kolla efter NFC launcher på market så kan du få lite information. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
http://item.mobileweb.ebay.com/view...cmd=VIDESC&index=1&nav=SEARCH&nid=94865489175 Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices Dessa köpte jag faktiskt idag, så vi får se när dom anländer.
Samma här. Det tog 2 dagar för mig att få hem dom! har gjort en konfig så att den slår av ljud,wifi, BT och öppnar klockan innan jag går och lägger mig
Jag kunde konstatera att informationen i mitt pass verkar stämma (kräver att man skriver in uppgifter om passnummer, födelse och utgångsdatum som används som nyckel) :-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Vilken app använder du för att läsa passet? Hur matar man in nyckel? Har inget pass liggande i närheten annars skulle jag testa lite själv
Jag, precis, den körde jag. Meny -> Setup access keys För att mata in uppgifter för passet. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Jag hade tänkt att prova med att beställa ifrån Alibaba, det går att få tag på stickers för ca 0,4$ altså ca 2.5:- styck ex frakt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hej, Jag tänkte på det du skriver om ytterdörren. Vad jag har läst så kan dom läsas <2dm. Stämmer det tror ni? Eller ni som har hunnit testa kanske inte bara tror utan vet I bildockan kommer det ju fungera utmärkt, men vid ytterdörren skulle det ju i såfall innebära att man måste tänka på att ha telefonen på rätt ställe och gå på rätt sida av dörröppningen, typ...