Så startar nu denna tråd då det börjar bli lite rörigt på forumet med en ny tråd varje gång någon har ett problem som egentligen inte är så stort och inte behöver en ny tråd, som tex Jag kommer inte in på market :/ eller Vart sitter on knappen???+?
Nu har jag några b-frågor jag hoppas någon kan svara på
here we go:
Ja ladda ner eris market fix men får inte skiten till att funka, först klickar jag på ge su och sen får jag upp system patched please restart your device accasionally users will have to wipe data cache wipe or whait to fingerprint to cleare . kommer inte ihåg att jag gjorde så sist utan bara valde vart mitt sim skulle simuleras ifrån.
Nu en fråga jag kan få svar på i morgon men tar den ändå här: när jag i mars ingick ett 18mån abonneman med
tele2 inick fri surf till sista augusti, nu är det september vad händer? min sambo sa att de fråga henne om hon vill ha det efter augusti så betalar hon 100mån, mej har de inte frågat något så jag vågar shi surfa på 3g nätet
En fråga om one klick lag fix app när jag ändå är igång: när jag först gjorde sån här lagg fix (första versionen) tog lagg fixen 1gb typ av de tvp man har på internminnet nu när jag gjorde med appen kunde ja välja, ja bara klicka och fick 500 något mb . vad blir resultatet av detta?
edit: på root interna minnet har jag en fil ja inte sett innan: DiskCatcheIndex14544.temp är det laggfixen, annat viktit eller kan jga plocka bort den?
Click to expand...